Skip to content

Harry Potter

1:13 pm

so if you havent ever heard of Harry Potter, then somethings wrong wif youuuu (just sayin- no offense…wait yes, take offense)

I havent read the books. Or seen one of da movies (well, i hav but only parts) but i dunno why- but i rlly wanna see da new Harry Potter movie- the Half Blood Prince.

its all darkish tho o.O ok, i still wanna see it 😀

well, i havent read da books cuz *dont kill me harry potter fans* they bore me to death. i cant get through da first few chapters without wanting to go to sleep (honest truth right there)

OK SORRY TO GO OFF TOPIC BUT THESE WORDPRESS SMILEYS ARE LIKE RLLY ANNOYING ME! :mrgreen: looks as if its gonna puke or somethin. 😆 doesnt lol anymore! I MISS THE OLD ONES!

                             

i miss then…..tear tear. SO I AM NOT GONNA USE THEM! IM ONLY GONNA USE DA NEW 😛 ONE CUZ THATS TEH ONLY NEW DECENT ONE!

isnt taylor lautner so hot? 10 REASONS TO LUFF JACOB BLACK ND NOT EDWARD CULLEN-

(credit 2 chloe 4 finding dis)

tl

mhmmmm, edward cullen suxs. HE ISH WEIRD ND COLD! cold isnt nice……………..

ok, back to Harry Potter…………

ok, is da movie good? bad? i heard it left out parts from da book (like dumbledors funeral cuz he dies….awww *restrains from using 😦 smiley* yea….sadd…)

so i think ur bored…………..TOO BAD!

ok, fine, ill end this post……………………………………………………………………………………………………………………………………….

ok, im done 😀

DID U SEE DA NEW HARRY POTTER MOVIE? WANNA SEE IT? DO YOU HATE DA HARRY POTTER SERIES??

signature14

Advertisements
15 Comments leave one →
  1. 1:17 pm 1:17 pm

    DUDE! I saw that last night! 😀

  2. 1:18 pm 1:18 pm

    ShaddyShaddy17 ooo i’m good. 😆 crazyflyingshaddies.

  3. 1:19 pm 1:19 pm

    OMG WUT IS WRONG WITH U 😆 IVE READ ALL DA BOOKS OVER 7 TIMES AND SEEN ALL DA MOVIES IN THEATRES CEPT 4 DA 1ST ONE xDD the 6th movie is the best!! its SOOOOO funny 2!!!

  4. 1:40 pm 1:40 pm

    😮 The books are amazing!!!! But i haven’t seen HBP and I feel like I’m the last one…

    I COMPLETELY agree with Jacob Black. But he’s mine 🙂

    Melissa
    A Very Potter Musical

    • 9:03 pm 9:03 pm

      jacob black is mine der’
      girly u betta bac off 😆

      Shyshy6510

      “taylor is my love”

  5. 9:47 pm 9:47 pm

    I’ma going to go watch half blood prince on tuesday i think yay 😀 ive read da book like 20984358734653 times hehe.
    omg i hate the new wordpress similies! especially the 😆 one! and stupid mr green is now fat :mrgreen:
    but i think 😛 is cool :]

  6. 6:20 am 6:20 am

    LOL I heard of him. 😀 The movie is sorta awesome but the only good looking character is Harminie. Ron and Harry and freaking ugly lol. Thanks for going to my site. I’ll add you to Twitter too.

  7. 9:14 am 9:14 am

    i’ve seen it yesterday and i LOVED it! they left out parts from the book? didn’t notice
    &&i decided to get a mac.. i even bought it but i’ll be receiving it on tuesday. i’ve never used a mac before.. so i hope it isn’t that hard. 😛

    • 8:58 pm 8:58 pm

      macs rock. i got one and like we got webcam on it and dey jus rock and i luvverz da keyboard but da mouse sucks so we bought our own bluetooth mouse dats wireless cuz da old one’s cord always got in da way. dumb mouse!!

      Shyshy6510

      “twiddle twiddle dee goes da mouse”

  8. 9:02 pm 9:02 pm

    a lot of ppl said it was gewd but i heard from a couple dat it was bad and soo boring dat dey was bout to fall asleep. i personally think it would b gewd but i dont plan on seein it bc dere r soo many ppl and dey confuse me so i jus stopped watchin em all togetha so my brain wouldnt hurt no more. OMG MY MAN TAYLOR LAUTNER IS SOOOOOOO SEXY!!! Shyleen + Taylor Lautner = meant 2 b 2getha since dey was born ❤
    OMG HE IS HAWT!! FINE!! NO SEXY!! NO SMEXY!! OHZ YEAH!

    Shyshy6510

    “And so the lion fell in love with the lamb.. but then Jacob came and the lion got mad and died. THE END.”

  9. 10:54 pm 10:54 pm

    I saw it and it’s AWESOME xD xD

  10. Chloe permalink
    3:18 am 3:18 am

    I SHALL SEE IT… eventually!! Hehe, mah favourite graphic of glitter graphics xD

  11. 8:26 am 8:26 am

    And I thought I was the only one in this world who doesn’t like Harry Potter books 😀
    And the smileys…that was informative 😛 I didn’t know what made what appear 😀
    I disliked the old ones… I hate the news ones 😆

  12. 2:13 pm 2:13 pm

    Bb- shaddy, lolz. lucky! i wanna c it (as u can tell from da post)

    scruffz- yea, i heard it was funny. i read ur post on it nd it sounded funny xD

    melissa- i feel like da last one =/ heh, so many luv jacob xD

    annie- yea, da new (but now old) 😛 one is kewl

    jackson- yea, their not that hot xD

    dunya- its a computer, it shuldnt b that hard, rite? if it is….then idk wut to say 😀

    shyshy- yea, i heard dat too. we can share him…or not xD

    maya- yay!

    chloe- that glitter graphic ish awesome 😀

    M.M- the old onez r (finally) back! im happy 😀 lolz

  13. 12:54 pm 12:54 pm

    cool site!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: